La Saleta de les Manualitats

M'agrada molt fer manualitats.
Fa sempre goig crear coses i ensenyar-les. Quan ho acabes et sents orgullosa de la feina feta.

He creat aquest nou blog per tenir un recull de tot el que faig.

Si voleu compartir amb mi el que feu vosaltres sereu benvinguts a La Saleta.

domingo, 20 de noviembre de 2011

Diumenge, 20 de novembre de 2011
PUNT DE CREU
Tots hem començat fent quadrets per la cuina. De fet jo vaig començar fent tots els pitets de la Marta, els llençolets i quadrets per la seva habitació de nadó. Ja els buscaré perquè evidentment ja no els tenim a mà.
Aquests quadres pengen ara a la meva cuina.

1 comentario:

  1. Mira quina gràcia, no sabia que compartiem afició, aquest és el meu vici per evadir-me mentalment.
    Un genoll operat i la meva neboda Maria tenen la culpa ja fa 12 anys que em pasi el temps fent creuetes.
    M´has d´ensenyar les teves "obres d´art" que jo t´ensenyaré les meves.
    Patrícia

    ResponderEliminar